Niet gereedgestelde kassabonnen Datum laatste wijziging: 07-03-2019 09:47

Niet gereedgestelde kassabonnen ontstaan als de computer of de server uitvalt en/of door een uitvallende netwerk verbinding.
Het is raadzaam om in het geval ook de reparatie van de kassa te starten.
Om deze kassabon op te zoeken klikt u op "Zoek bon" en vult u de datum in waarop de kassa is vastgelopen.

Vervolgens klikt u de bon aan die vastgelopen is en stelt u het juiste betaalmiddel in via Wijzig betaalmiddel.
Bij het wijzigen van het betaalmiddel wordt de kassabon ook gereed gesteld.

Als u de artikelen reeds opnieuw heeft afgerend moet u een retour bon aanmaken, zodat de voorraad en financiële administratie weer klopt.

Ook is het raadzaam om de voorraad van de artikelen op deze kassabon te controleren. De datum van de niet gereedgestelde kassabon kan ik het verleden liggen, wellicht is het verstandig om deze kassabonnen apart te verwerken in verband met de financiële administratie. De financiële periode zou al afgesloten kunnen zijn.

 

LET OP: Niet gereedgestelde kassabonnen kan een kassabon zijn die nog niet afgerekend is op een andere computer.

Heeft u vragen of opmerkingen over deze handleiding, neem dan contact op met de Bronboek Helpdesk.
Ter referentie kunt u Handleiding ID 2008 gebruiken.

Telefoon:078-691 10 66
Internet:helpdesk.bronboek.nl
E-mail:helpdesk@bronboek.nl