Als u een kassabon heeft afgerekend en u komt erachter dat er een verkeerd betaalmiddel is geregistreerd, dan kunt u de kassabon opnieuw opvragen om het betaalmiddel te wijzigen. U gebruikt hiervoor de knop ‘zoek bon’.
U komt nu in het kassabon scherm en kunt op verschillende manieren uw kassabon terugvinden.
- Zoeken op kassabonnummer
- Zoeken op debiteur
- Zoeken op datum
- Zoeken op zoeknaam
- Zoeken op Betaalmiddel
Bij zoeken op kassabonnummer kan er maar één bon gevonden worden. Door met de rechtermuisknop één keer te klikken op de regel, kunt u een aantal acties uitvoeren. Kies voor ‘wijzig betaalmiddel’. U kunt hier enkel het betaalmiddel wijzigen, het totaalbedrag kunt u niet wijzigen.
Kies hier het juiste betaalmiddel
U sluit het af met ‘akkoord’. U komt nu terug in het kassabonscherm. Dit kunt u afsluiten door links bovenin ‘sluit’ in te drukken. U bent nu weer terug in het kassascherm.
Heeft u vragen of opmerkingen over deze handleiding, neem dan contact op met de Bronboek Helpdesk.
Ter referentie kunt u Handleiding ID 1704 gebruiken.
Telefoon: | 078-691 10 66 |
---|---|
Internet: | helpdesk.bronboek.nl |
E-mail: | helpdesk@bronboek.nl |