Wijzigen betaalmiddel Datum laatste wijziging: 07-03-2019 08:47

Als u een kassabon heeft afgerekend en u komt erachter dat er een verkeerd betaalmiddel is geregistreerd, dan kunt u de kassabon opnieuw opvragen om het betaalmiddel te wijzigen. U gebruikt hiervoor de knop ‘zoek bon’.

U komt nu in het kassabon scherm en kunt op verschillende manieren uw kassabon terugvinden.

 

  1. Zoeken op kassabonnummer
  2. Zoeken op debiteur
  3. Zoeken op datum
  4. Zoeken op zoeknaam
  5. Zoeken op Betaalmiddel

Bij zoeken op kassabonnummer kan er maar één bon gevonden worden. Door met de rechtermuisknop één keer te klikken op de regel, kunt u een aantal acties uitvoeren. Kies voor ‘wijzig betaalmiddel’. U kunt hier enkel het betaalmiddel wijzigen, het totaalbedrag kunt u niet wijzigen.

 

 

Kies hier het juiste betaalmiddel

 

 

U sluit het af met ‘akkoord’. U komt nu terug in het kassabonscherm. Dit kunt u afsluiten door links bovenin ‘sluit’ in te drukken. U bent nu weer terug in het kassascherm.

 

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen over deze handleiding, neem dan contact op met de Bronboek Helpdesk.
Ter referentie kunt u Handleiding ID 1704 gebruiken.

Telefoon:078-691 10 66
Internet:helpdesk.bronboek.nl
E-mail:helpdesk@bronboek.nl