Open de module reparatie door te klikken in het menu op "Modules" en vervolgens de knop "Reparatie" .
Klik vervolgens in de menu op Verkoop -> Controleren -> Kassa.
Er wordt dan gecontroleerd of er kassabonnen zijn die wel regels heeft maar geen kop. In de kop worden de klant en betaalgegevens opgeslagen. Als er geen kop is dan zijn deze gegevens wel in het systeem aanwezig maar niet zichtbaar.
Dit kan even duren, een zandloper verschijnt, als de zandloper weer een pijltje is geworden kunt u her programma weer gebruiken.
In het logboek kunt u bekijken wat er gevonden is.
Dit kunt u vinden via "Bestand" -> "Toon logbestand".
Scrol vervolgens helemaal naar onderen.
Na de reparatie zijn er mogelijk niet gereed gestelde kassabonnen ontstaan.
Deze moeten langsgelopen worden en gecontroleerd. Herstelde kassabonnen kunt u herkennen aan de zoeknaam die "??? FINFIX ???" bevat.
Meer hierover kunt u hier vinden.
Heeft u vragen of opmerkingen over deze handleiding, neem dan contact op met de Bronboek Helpdesk.Ter referentie kunt u Handleiding ID 2010 gebruiken.
Telefoon: | 078-691 10 66 |
---|---|
Internet: | helpdesk.bronboek.nl |
E-mail: | helpdesk@bronboek.nl |