Veelgestelde vragen Datum laatste wijziging: 30-11-2018 12:35

Is het mogelijk om de spaarpunten in een keer voor alle debiteuren op nul zetten?

Antw: ja, via de Bronboek Helpdesk.

 

Klantpas zichtbaar op website?

Antw: optioneel mogelijk. Neem contact op met Bronboek voor een offerte

 

Zijn spaarpunten ook te verzilveren via de webshop?

Antw: optioneel mogelijk, hiervoor dienen de klanten identificeerbaar te zijn op de webshop via hun klantnummer op de klantpas. Neem contact op met Bronboek voor een offerte

 

Handmatig wijzigen van spaarpunten?

Antw: het spaarsaldo kan handmatig gemuteerd worden. Binnen de module spaarpunten, menukeuze  spaarpunten, correctie.

 

Kan de spaarpunten teller per klant worden ingesteld?

Antw: nee. Spaarpunten staan uit of aan. Die instelling is voor alle debiteuren. Als je met een klantpas werkt kan je die eventueel als filter gebruiken. Een klant met klantpas heeft recht op inleveren van spaarpunten. Zonder klantkaart niet.

 

Krijgt een klant ook spaarpunten als hij op factuur koopt?

Antw: ja, en Bronboek kan het ook zichtbaar maken op de factuur. Zie ook volgende vraag.

 

Komen spaarpunten op de kassabon te staan? Van de aankoop zelf en het totaal?

Antw: op de kassabon en factuur zijn er drie mogelijkheden te printen:

201: actueel saldo spaarpunten

202: spaarpuntensaldo kassabon/factuur

203: spaarpunten besteed

 

Deze instellingen kunnen door de helpdesk worden ingesteld. Per kassabonprinter, factuurprinter is dit in te stellen in het printsjabloon. Maak een melding aan met uw verzoek via de Bronboek helpdesk website

Heeft u vragen of opmerkingen over deze handleiding, neem dan contact op met de Bronboek Helpdesk.
Ter referentie kunt u Handleiding ID 1931 gebruiken.

Telefoon:078-691 10 66
Internet:helpdesk.bronboek.nl
E-mail:helpdesk@bronboek.nl