Gebruik Datum laatste wijziging: 30-11-2018 12:33

Klanten koppelen aan klantpas:

Het nummer van de klantpas is het debiteurnummer van de klant.

Bij meerdere filialen is het belangrijk dat elk filiaal een eigen set aan debiteurnummers gebruikt zodat de klanten uit filiaal 1 ook in 2 kunnen kopen en punten kunnen sparen. Ook verkoop via internet brengt met zich mee dat alle debiteuren bekend zijn binnen de website.

(voor meer info: Neem contact op met de bronboek helpdesk)

Reeds bestaande debiteurnummers zijn handmatig om te nummeren.

In het overzicht ‘debiteuren’ kunt u met de rechtermuisknop de debiteurnummers wijzigen.

Overzicht debiteuren: beheer, tabellen, debiteuren, toets begin, of zoek exact

Klantpas:

De klantpas is een hulpmiddel om de klant bij de kassa sneller te helpen. Door de klantpas te scannen staat de bon direct op de juiste naam. Ook kan er geen fout worden gemaakt als er sprake is van factuurkorting.

Klantpas vergeten?:  door de bon alsnog op naam te zetten van de klant (debiteur) telt het systeem toch spaarpunten bij het saldo. Ook is het mogelijk om handmatig spaarpunten toe toe kennen of te verwijderen.

Verzilveren punten:

Het verzilveren van Spaarpunten gaat door bij afrekenen voor het betaalmiddel Spaarpunten te kiezen.

Heeft u vragen of opmerkingen over deze handleiding, neem dan contact op met de Bronboek Helpdesk.
Ter referentie kunt u Handleiding ID 2004 gebruiken.

Telefoon:078-691 10 66
Internet:helpdesk.bronboek.nl
E-mail:helpdesk@bronboek.nl